Opis stanowiska pracy

Opis Stanowiska:
- Kompleksowa obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Udzielanie klientom informacji i realizacja dla nich wsparcia
- Przygotowywanie ofert i pakietów stosownych do potrzeb klienta
- Aktywna sprzedaż pakietów (kontakt z klientem zainteresowanym ofertą)
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami i udzielanie im wsparcia
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Gwarantowany system szkoleń produktowych oraz z technik sprzedaży
- Stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) + bonusy za efektywność
- Dodatkowe systemy motywacyjne i ciekawe konkursy w ciągu każdego miesiąca
- Wsparcie kadry menedżerskiej i trenerskiej
- W ramach zatrudnienia oferujemy zestaw szkoleniowy w postaci pakietu telewizyjnego !!
- Jako GWARANTOWANĄ premię na początku pracy otrzymasz 200 PLN brutto po przepracowaniu 200 godzin w naszej firmie !!

Wymagania

Wymagania:
- Umiejętność pracy z ludźmi
- Dyspozycyjność (również w weekendy)
- Determinacja działania
- Komunikatywność (dobra dykcja, płynność i swoboda wypowiedzi)

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest InTouch Contact Center sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Floriańskiej 6/c16 (03-707),
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w InTouch Contact Center sp. z o.o.: incydent"małpa"it-cc.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji”

Prezentacja firmy

Call Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
20
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Wynagrodzenie
15PLN - 15PLN / Hourly (Brutto)
Premie, dodatki:
Uzależnione od wyników sprzedażowych
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi