Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
Kontakt z klientem francuskojęzycznym
Zapewnienie proaktywnej komunikacji i przejęcie kontroli nad procesem w sytuacjach tego wymagających
Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
Obsługa poczty elektronicznej
Wymagania:
Znajomość pakietu MS Office i środowiska Windows
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Rozwinięta zdolność komunikacji i obsługi klienta
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Zatrudnienie w znaczącej, międzynarodowej firmie z branży IT
Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Pracę na terenie województwa wielkopolskiego
Płatne szkolenie wdrożeniowe
Nowoczesne biuro znajdujące się w atrakcyjnej lokalizacji
Pracę w przedziale godzinowym między 6:00 a 20:00
Benefity: programy rozwoju kariery, system szkoleniowy zapewniający możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, system kafeteryjny, kursy językowe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.