Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Opis:
• bsługa klientów i wsparcie techniczne (mailowo, telefonicznie) • opisywanie napływających zgłoszeń w systemie • tworzenie informacji na temat pojawiających się usterek i sposobie ich rozwiązywania
Wymagania:
• Biegła znajomość języka niemieckiego - jako warunek konieczny • Podstawowa znajomość języka angielskiego • Dyspozycyjność do podjęcia pracy we wrześniu 2017 • Gotowość do wyjazdu służbowego na półtora miesiąca do Niemiec, od 18 września
Oferujemy:
• umowa o pracę, poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia • benefity (prywatna opieka zdrowotna, karta multisport) • szkolenie wstępne w pełni wprowadzające w obowiązki na stanowisku
Osoby zainteresowane ofertą pracy, prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku: APLIKUJ
Dziękujemy za nadesłane aplikacje i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Numer referencyjny: IT/OPL/09.2017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?