#

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Keratronik Sp. z o.o.

03-289 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

• Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta;

• Udzielanie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług;

• Koordynacja zgłoszeń serwisowych;

• Współpraca z operatorami GSM;

• Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem systemu monitorowania;

• Prowadzenie szkoleń dla użytkowników dotyczących obsługi urządzeń i oprogramowania;

• Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy;

 

Wymagania

• Praktyczna znajomość zagadnień IT i telekomunikacji;

• Dobra znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office;

• Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych;

• Dynamika w działaniu oraz skuteczność w zarządzaniu efektywnością własnej pracy;

• Zdolność analitycznego myślenia;

• Mile widziana znajomość branży systemów monitoringu z wykorzystaniem GPS oraz zagadnień związanych z zarządzaniem flotą samochodową w transporcie;

• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;

 

Prezentacja firmy

Grupa działa na rynku blisko 20 lat. Jesteśmy wiodącym dostawcą usług ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi