Jesteśmy wiodącym operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Do naszego Zespołu poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Konsultant ds. Wsparcia Odbiorców Usług Telewizyjnych
Lokalizacja: Kraków
Jeśli
- lubisz i potrafisz pomagać innym rozwiązywać problemy (również techniczne);
- orientujesz się w zagadnieniach związanych z odbiorem sygnału telewizyjnego i nie obce są Ci sformułowania takie, jak: telewizja cyfrowa DVB-T, multiplex, pasmo UHF/VHF, instalacja antenowa; lub potrafisz szybko się uczyć i jesteś gotowy (-a) na przyswojenie nowej wiedzy technicznej;
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną oraz lubisz rozmawiać przez telefon;
- potrafisz szybko diagnozować oraz pomagać rozwiązywać problemy;
- cechuje Cię dyspozycyjność oraz odporność na stres związany z telefoniczną obsługą klientów.
Dołącz do nas i zyskaj nowe doświadczenie zawodowe w obszarach takich, jak:
- telefoniczna obsługa połączeń przychodzących od telewidzów oraz wsparcie techniczne w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, związanych z odbiorem cyfrowego sygnału telewizyjnego;
- udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, we współpracy z Centrum Nadzoru Sieci;
- ewidencjonowanie oraz klasyfikowanie zgłoszeń.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość zdobycia nowego doświadczenia zawodowego w renomowanej firmie, będącej liderem usług multimedialnych w Polsce;
- elastyczny czas pracy (godz. 8.00 – 16.00 lub 12.00 – 20.00);
- opiekę medyczną;
- Kartę Multisport lub Flexi Pass;
- Ubezpieczenie grupowe na życie/ubezpieczenie ze składką inwestycyjną;
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
- bezpłatną naukę języka angielskiego w formie stacjonarnej lub on-line;
- atrakcyjną ofertę szkoleń rozwojowych;
- dostęp do aplikacji Audiobooki w pracy;
- przyjazną atmosferę, spotkania integracyjne, wycieczki.
Konsultant ds. Wsparcia Odbiorców Usług Telewizyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.