Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/04/2018.

Konsultant ds.utrzymania klienta

Łódź, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:


• telefoniczne przedłużanie umów z Klientami sieci T-Mobile Polska SA
• telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć

 


Wymagania:


• łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• dobra dykcja i miły tembr głosu
• motywacja do realizacji wyznaczonych celów
• dobra znajomość obsługi komputera
• gotowość do pracy (minimum 80 godz. miesięcznie)
• minimum średnie wykształcenie

 


W ramach współpracy oferujemy:


• elastyczne godziny pracy
• atrakcyjne wynagrodzenie
• benefity pozapłacowe (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie)
• zniżki na produkty i usługi różnych firm

 



Numer referencyjny: KU/LDZ/08//2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry