Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Piaseczno, Józefosław, Julianów, Lesznowola, Stara Iwiczna

Zadania:

  • Telefoniczna obsługa klienta - tylko infolinia przychodząca!
  • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów

Wymagania:

  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach
  • Doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za naszym pośrednictwem z możliwością późniejszego przejścia do wewnętrznych struktur klienta
  • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym w godzinach: 8-16, 12-20 (poniedziałek-piątek)
  • Wynagrodzenie: podstawa ok. 3000 zł brutto + premia (możliwe zwiększenie podstawy nawet o 30%!)
  • Możliwość przystąpienia do programu sportowego
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Możliwość rozwoju w firmie będącej liderem na rynku telefonicznym
  • Lokalizację: Piaseczno (darmowy dowóz z Warszawy - okolice Metra Wilanowska!).


Numer referencyjny: KOKI/WA2/12/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi