Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Piaseczno, Józefosław, Julianów, Lesznowola, Stara Iwiczna
Zadania:
Telefoniczna obsługa klienta - tylko infolinia przychodząca!
Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów
Wymagania:
Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach
Doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za naszym pośrednictwem z możliwością późniejszego przejścia do wewnętrznych struktur klienta
Pracę na pełen etat w systemie zmianowym w godzinach: 8-16, 12-20 (poniedziałek-piątek)
Wynagrodzenie: podstawa ok. 3000 zł brutto + premia (możliwe zwiększenie podstawy nawet o 30%!)
Możliwość przystąpienia do programu sportowego
Pracę w przyjaznej atmosferze
Możliwość rozwoju w firmie będącej liderem na rynku telefonicznym
Lokalizację: Piaseczno(darmowy dowóz z Warszawy - okolice Metra Wilanowska!).
Numer referencyjny: KOKI/WA2/12/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?