Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Piaseczno, Józefosław, Julianów, Lesznowola, Stara Iwiczna
Zadania:
- Telefoniczna obsługa klienta - tylko infolinia przychodząca!,
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów,
- Wprowadzanie danych teleadresowych do systemu,
- Uaktualnianie informacji na kontach abonentów,
- Bieżące wsparcie klientów w procesie realizacji zgłoszeń.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach,
- Łatwość w przyswajaniu dużej ilości informacji.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za naszym pośrednictwem z możliwością późniejszego przejścia do wewnętrznych struktur klienta,
- Pracę na pełen etat w systemie zmianowym w godzinach: 8-16, 12-20 (poniedziałek-piątek)
- Wynagrodzenie: podstawa + premia (możliwe zwiększenie podstawy nawet o 30%!),
- Możliwość przystąpienia do programu prywatnej opieki medycznej i programu sportowego,
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Możliwość rozwoju w firmie będącej liderem na rynku telefonicznym,
- Lokalizację: Piaseczno (darmowy dowóz z Warszawy - okolice Metra Wilanowska!).
Numer referencyjny: KOKI/WA2/12/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.