Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ostrów WielkopolskiZakres obowiązków:
- budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami Banku
- telefoniczna obsługa Klienta
- profesjonalna sprzedaż produktów, usług, jak również obsługa po sprzedażowa Klientów Banku
Wymagania:
- wysoka motywacja do pracy
- umiejętność nawiązywania kontaktu
- dobra dykcja
- podstawowa znajomość obsługi komputera
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę bezpośrednio z pracodawcą
- praca na pełen, ale również na część etatu
- elastyczny czas pracy
- niezbędne narzędzia pracy
- pracę w miłej, przyjaznej atmosferze
- najlepszy pakiet benefitów w regionie: prywatna opieka medyczna; ubezpieczenie grupowe; karta sportowa; dofinansowanie do zakupu okularów; dodatkowe płatne dni urlopu, zgodnie ze stażem pracy; wczasy pod gruszą; świadczenia dla dzieci: prezenty z okazji Dnia Dziecka i Mikołajek oraz dofinansowanie wypoczynku i oferta kolonii; nieoprocentowane pożyczki; specjalny fundusz wspierający pracowników w trudnych sytuacjach życiowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.