Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi klienta na rynek Słowacki/Węgierski/Niemiecki/Portugalski
Miejsce pracy: Kraków
W TIVRON prężnie działamy na rynkach zagranicznych prowadząc rozmaite projekty dla firm zewnętrznych w obszarze obsługi klienta i sprzedaży.
W pracy zawsze stawiamy na ludzi - doskonale wiemy, że to dzięki NIM jesteśmy, kim jesteśmy!
Jeśli język obcy to twoja pasja? Dołącz do nas a uczynisz z pasji pracę!
SŁOWACKI, WĘGIERSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (Kraków)
ZAPEWNIAMY:
- kontakt z żywym językiem i kulturą (klienci to native speakerzy);
- pracę pełny/niepełny etat (20h - 40h tyg);
- wynagrodzenie 3000 - 4500 zł netto w zależności od znajomości języka, umiejętności, doświadczenia i potencjału;
- szkolenia w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, dzięki którym wiele się nauczysz;
- przyjazne środowisko pracy, w którym pozostaniesz soba;
- możliwość awansu w strukturach firmy jeśli tylko posiadasz predyspozycje do zarządzania zespołem;
- inicjatywy integracyjne
ZAJMIESZ się:
- telefoniczną obsługą posprzedażową zamówień, które klienci składają przez Internet;
- powiększaniem złożonych zamówień (dosprzedaż);
- badaniem satysfakcji z zakupionych produktów.
LICZYMY, że:
- bardzo dobrze posługujesz się jednym z wymienionych języków, wcześniejsze doświadczenie w kontakcie z native speakerem będzie atutem;
- chcesz poszerzać swoje kompetencje w obszarze obsługi klienta i sprzedaży;
- jesteś osobą otwartą, która lubi wyzwania;
- jesteś nastawiony/a na realizację celów;
- masz dużo pozytywnej energii i dystans do świata ;)
Przekonaj się , że nie blefujemy! Wyślij swoje CV!