Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego,
Przyjmowanie i realizacji zgłoszeń klientów,
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę,
Wprowadzanie podstawowych danych do systemów,
Bieżące wsparcie Klientów.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane),
Predyspozycje do pracy na stanowisku sprzedażowym,
Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej,
Sumienność oraz dobra organizacja pracy własnej,
Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
Pracę na pełen etat w systemie zmianowym,
System wynagrodzenia: podstawa + atrakcyjne prowizje!,
Bogaty system benefitów pozapłacowych, m.in.: karta sportowa, pakiet prywatnej opieki medycznej, służbowy telefon (pakiet minut i danych do wykorzystania w celach prywatnych), bony okolicznościowe),
Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Lokalizacja: Warszawa.
Numer referencyjny: KTOK/WA2/11/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?