#

Konsultant ds. sprzedaży z językiem portugalskim

Tivron

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy młodą firmą specjalizującą się w outsourcingu telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży, obecną na rynku od 4 lat. W tym czasie udało nam się rozwinąć z małego start- upu składającego się z kilkunastu osób do trzech oddziałów liczących razem ponad 250-ciu pracowników. Nasz zespół na co dzień obsługuje klientów w kilkunastu europejskich językach. Pomimo wielojęzykowego charakteru nie jesteśmy korporacją. Wierzymy, że ludzie to największa inwestycja firmy, a zgrany zespół i świetna atmosfera to nasz znak rozpoznawczy.

 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant ds. sprzedaży z językiem portugalskim

 

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • telefoniczny kontakt z klientem na gruncie dokonywanych przez niego zakupów
  • proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur
  • profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów adekwatnie do potrzeb klienta
  • powiększanie bieżących zamówień produktów (dosprzedaż)
  • badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów

 

Oferujemy:

  • pakiet niezbędnych szkoleń – nauczymy Cię wszystkiego co konieczne
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników
  • pracę w samym sercu urokliwej dzielnicy Saskiej Kępy
  • intensywny kontakt z językiem portugalskim
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
  • udział w inicjatywach integracyjnych
  • fantastyczną atmosferę pracy.
  • dofinansowanie do karty sportowej Multisport oraz opieki medycznej Luxmed/Medicover

 

Nasze oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka portugalskiego, wcześniejsze doświadczenie w kontakcie z native speakerem będzie atutem
  • dyspozycyjność w wymiarze 30-40h tygodniowo
  • gotowość do pracy z klientem – chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
  • komunikatywność, otwarty umysł
  • nastawienie na realizację celów

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji

Prezentacja firmy

Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi