Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Poprzez specjalizację, skupienie się na wdrażaniu innowacyjnych oraz elastycznych rozwiązań, a także ciągłą optymalizację kosztową organizacji, aspirujemy do roli najlepszego dostawcy usług Service Desk, Serwisu IT i Call Center. Mamy ciągły niedosyt w podnoszeniu jakości usług. Chcemy patrzeć na biznes oczami naszych Klientów. Chcemy być stabilnym, kreatywnym i elastycznym partnerem, dlatego kładziemy nacisk na długofalowe relacje biznesowe.
Nasze usługi opierają się przede wszystkim na ludziach, zatem tworzymy przyjazne otoczenie w pracy i dbamy o wizerunek wiarygodnego pracodawcy, gramy fair, realnie wspieramy różnorodność, kreatywność oraz chęć rozwoju.
Konsultant ds. Sieci Voice Core
jesteś osobą otwartą i gotową na:
rozwój w obszarze telekomunikacji
analizę ciekawych przypadków
ciągły rozwój poprzez udział w ciekawych projektach i kontakt z najnowszymi technologiami
pracę w międzynarodowym środowisku
współpracę z wiodącymi dostawcami rozwiązań teleinformatycznych na świecie
prowadzenie testów oraz tworzenie dokumentacji
rozwijanie środowiska do automatyzacji sieci
wymagania:
student lub absolwent kierunków informatyka lub telekomunikacja
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
wysoka motywacja i silne kompetencje interpersonalne
dodatkowym atutem będzie:
umiejętność programowania
znajomość relacyjnych baz danych
znajomość architektury sieci 3G/4G
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.