Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na okres próbny
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja
IN TEMPORIS POLSKA Sp. z o.o., dzięki swojemu dziesięcioletniemu doświadczeniu (należąc do Grupy IN TEMPORIS EUROPE SRL z siedzibą we Francji), doradza i zarządza projektami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Zapewniamy naszym Klientom partnerską współpracę opartą na jasnych zasadach. Doświadczony i wyspecjalizowany zespół, cechuje przyjazne i profesjonalne podejście do pracowników. In Temporis Polska Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Konsultant ds. Rekrutacji
(miejsce pracy: Warszawa)
Zakres obowiązków:
- Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla kierowniczego.
- Realizowanie projektów rekrutacyjnych metodą direct search, search & selection; poszukiwanie kreatywnych metod realizacji projektów.
- Sporządzanie szczegółowych opisów stanowisk i określanie precyzyjnych wymogów kwalifikacyjnych.
- Realizacja i udział w projektach HR (AC/DC, audyt personalny, itp.).
- Generowanie nowych możliwości biznesowych na rynku w zakresie pozyskiwania klientów.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu identyfikacji ewentualnych nowych potrzeb.
- Przygotowanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych z prowadzonej działalności.
- Koordynowanie prac związanych z modernizacją i aktualizacją baz danych klientów i kandydatów.
- Reprezentowanie In Temporis Polska na zewnątrz – udział w targach, konferencjach oraz spotkaniach biznesowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia).
- Doświadczenie w zakresie realizacji projektów związanych z rekrutacją kadry specjalistycznej i kierowniczej.
- Doświadczenie w realizacji projektów HR (AC/DC itp).
- Doskonałe umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta.
- Doświadczenie w zakresie sprzedaży usług HR będzie dodatkowym atutem.
- Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów.
- Umiejętność współpraca w zespole.
- Umiejętności efektywnego zarządzania własnym czasem oraz powierzonymi zadaniami.
- Wysoka kultura osobista i poczucie etyki zawodowej.
- Komunikatywność.
- Dyspozycyjność.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się organizacji.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
- Premie powiązane z realizacją celów budżetowych i jakościowych.
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet pozapłacowych benefitów.