Podstawowe zadania i obowiązki:
- Obsługa przypisanych Klientów,
- Przyjmowanie zamówień i kontrola stopnia ich realizacji,
- Stały nadzór nad prawidłową realizacją budżetów godzinowych,
- Realizacja prawidłowego obiegu dokumentów,
- Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi,
- Przestrzeganie najwyższych standardów jakości świadczonych usług.
Oczekiwania:
- Zdolności interpersonalne, komunikatywność, swoboda w nawiązywaniu kontaktów,
- Orientacja na Klienta,
- Dobra organizacja pracy, samodzielność,
- Rozumienie procesów biznesowych,
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- Umiejętność ustalania priorytetów, prowadzenia kilku projektów jednocześnie.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę dla osób dynamicznych,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Samodzielne stanowisko pracy,
- Umowę zlecenie,
- Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji.
DODATKOWE INFORMACJE
Aplikacje powinny zawierać klauzulę: ’Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko.’
Jobman Group Sp. z o.o. – Agencja Zatrudnienia wpisana do rejestr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.