Obowiązki:
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla klientów firmy, w ramach usługi pracy
tymczasowej oraz outsourcingu
• Przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń.
• Selekcja CV
• Prowadzenie wstępnych telefonicznych rozmów rekrutacyjnych
• Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
• Umawianie spotkań kandydatów z Klientem
• Budowanie bazy kandydatów
• Analizowanie sytuacji rynkowej oraz działań konkurencji
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Dużą samodzielność działania
• Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku doświadczonych Konsultantów
• Pracę w zgranym i efektywnym zespole
Wymagania:
• Zainteresowanie HR, w szczególności obszarem rekrutacji
• Ukończone studia wyższe mile widziani absolwenci studiów psychologia,
ekonomia, finanse
• Doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników – mile widziane
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Przedsiębiorcze podejścia do pracy, umiejętność pracy w trybie zadaniowym
Progres HR Poland Sp. z o.o.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV wraz z zawarciem klauzuli: <br/> <br/>„Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Progres HR Poland Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, e-mail: kontakt[małpa]grupaprogres.pl (zwana dalej Spółką), kontakt do inspektora ochrony danych: adres korespondencyjny: Progres HR Poland Sp. z o.o. al. ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.