Kim my w ogóle jesteśmy?
We FRU.PL projektujemy i wdrażamy rozwiązania, które zmieniają rynek podróżniczy i e-commerce. Działamy od 2007 roku, jesteśmy obecni w czterech krajach, stworzyliśmy kilka fajnych produktów, odnieśliśmy parę sukcesów i wciąż chcemy więcej. Mamy w swoim portfolio i duże rozbujane projekty
i startupy. Pracujemy w oparciu o nowe technologie, mamy niebanalne pomysły, jesteśmy zakręceni jak świński ogon na deszczu i wszyscy – jak jeden mąż - naprawdę lubimy podróżować. I prawie tak samo lubimy swoją robotę.
Szukamy człowieków, którzy chcą razem z nami robić rzeczy.
We FRU.PL projektujemy i wdrażamy rozwiązania, które zmieniają rynek podróżniczy i e-commerce. Działamy od 2007 roku, jesteśmy obecni w czterech krajach, stworzyliśmy kilka fajnych produktów, odnieśliśmy parę sukcesów i wciąż chcemy więcej. Mamy w swoim portfolio i duże rozbujane projekty
i startupy. Pracujemy w oparciu o nowe technologie, mamy niebanalne pomysły, jesteśmy zakręceni jak świński ogon na deszczu i wszyscy – jak jeden mąż - naprawdę lubimy podróżować. I prawie tak samo lubimy swoją robotę.
Szukamy człowieków, którzy chcą razem z nami robić rzeczy.
Jeżeli:
- kochasz poznawać świat i możesz nieustannie planować kolejne podróże,
- myślisz w nieszablonowy sposób i uważasz to za swoją mocną stronę,
- lubisz rozmawiać z ludźmi
- umiesz szybko reagować
- jesteś urodzonym organizatorem i przyjaciele powierzają Ci losy Waszych wspólnych wypraw, idealnie odnajdziesz się w naszym teamie!
Do Twoich zadań będzie należeć:
- opieka nad naszymi Klientami i wsparcie ich w zakresie organizacji podróży,
- kontakt z Klientami: telefoniczny (odbieranie rozmów przychodzących), internetowy oraz bezpośredni,
- sprzedaż produktów turystycznych (rezerwacje lotnicze, hotelowe, samochodowe oraz dodatkowe produkty turystyczne) dla rozmów przychodzących (nie będzie „dzwonienia na zimno”),
- przygotowywanie ofert spersonalizowanych,
- nadzorowanie rozliczeń z Klientami w zakresie przeprowadzonych transakcji,
- stała współpraca z dostawcami usług, liniami lotniczymi, hotelami (również w języku angielskim).
Oczekujemy od Ciebie:
- umiejętności nawiązywania i budowania dobrych relacji z Klientami,
- umiejętności szybkiego przyswajania nowej wiedzy oraz wielozadaniowości,
- samodzielność i elastyczność w rozwiązywaniu problemów w podróży naszych Klientów,
- doskonałej organizacji pracy własnej, dokładności i punktualności,
- komunikatywności i umiejętność pracy w zespole,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i/lub w sprzedaży będzie dużym atutem,
- doświadczenie w branży turystycznej oraz znajomość systemów rezerwacyjnych GDS będzie dużym atutem,
- gotowości do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku zmiany ośmiogodzinne w przedziale 8:00-21:00, w weekendy w godzinach 10:00-17:00 - jeden weekend w miesiącu jest pracujący).
Na pokładzie zapewniamy:
- indywidualny pakiet szkoleń wstępnych,
- szkolenia zewnętrzne, produktowe i re-treningi indywidualne,
- nabycie interesującej wiedzy o sposobach na tanie podróżowanie,
- możliwość poznania od podszewki znanych systemów rezerwacyjnych (np. Worldspan),
- umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem premii,
- wraz z rozwojem firmy możliwość awansu,
- przyjazną atmosferę w pracy i koleżeńskie relacje,
- ubezpieczenie zdrowotne i pakiet sportowy,
- klimatyczne i nowoczesne biuro na bliskiej Woli w Warszawie - z dostępem do świeżych owoców i dużej ilości kawy ;-)