Konsultant ds. obsługi telefonicznej (również z orzeczeniem)
Miejsce pracy: ZabrzeManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Telefoniczne umawianie spotkań handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów
- Realizacja założonych wskaźników efektywności
- Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
- Poprawna dykcja
- Sumienność, odporność na stres, wysoka kultura osobista
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z perspektywą rozwoju bezpośrednio w strukturach firmy
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy uzależniony od indywidualnych wyników
- Szkolenia początkowe i doskonalące umiejętności sprzedażowe
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego PZU, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
- Praca w świetnej atmosferze, pomocnym i zgranym zespole
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności.
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.