#

Konsultant ds. obsługi klientów biznesowych - język niemiecki

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Dąbrowa Górnicza, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Konsultant ds. obsługi klientów biznesowych - język niemiecki

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
7-6-59400

We współpracy ze skandynawską firmą produkcyjną budujemy struktury nowego centrum biznesowego. Jednostka dedykowana będzie do wsparcia klientów w kontekście procesu realizacji zamówień.

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

Główne zadania na stanowisku:
- monitorowanie danych w systemie, ich aktualizacja i weryfikacja poprawności,
- weryfikacja zamówień, wprowadzanie ich do systemu,
- zarządzanie zgłoszeniami od klientów - kontakt mailowy i telefoniczny,
- monitoring statusu realizacji wysyłek,
- weryfikacja płatności za dostarczone zamówienia.

Wymagania:
- dobry poziom języka niemieckiego,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku obcym zdobyte w środowisku biznesowym,
- inicjatywność i proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- skandynawski kapitał,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- dołączenie do nowo tworzonych struktur - realne możliwości rozwoju,
- ekspozycja na kontakty w języku niemieckim i angielskim,
- pakiet benefitów pozapłacowych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi