#

Konsultant ds. obsługi klienta

Hays Poland

Warszawa (Mokotów), mazowieckie

Hays Poland

Konsultant ds. obsługi klienta

Warszawa (Mokotów)
Konsultant ds. obsługi klienta
Warszawa (Mokotów)
NR REF.: 1123805

Dla naszego klienta, lidera w zakresie usług leasingu, poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. obsługi klienta.

Wynagrodzenie: 4000 - 4500 PLN brutto

Zakres obowiązków osoby na stanowisku obejmuje telefoniczny kontakt z Użytkownikami i Klientami w sprawie obsługi zapytań dotyczących bieżącej obsługi leasingowanego pojazdu (np. wymiana opon, wizyty w serwisach, rejestracja zgłoszeń w systemach operacyjnych, przekazywanie statusu realizowanych usług dla pojazdu użytkownika itp.). Rola zakłada również obsługę użytkowników w zakresie tworzenia dla nich indywidualnych dostępów do Portalu Klienta, wsparcie w obsłudze zapytań z innych działów firmy, wyjaśnianie ewentualnych problemów oraz rejestrowanie reklamacji.

Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie w pracy w call center. Znajomość branży automotive assistance będzie dużym atutem. Od idealnego kandydata wymagamy komunikatywnej znajomości języka angielskiego oraz pakietu MS Office. Osobę na stanowisku koordynatora powinna cechować bardzo dobra organizacja pracy, wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, dokładność, terminowość, rzetelność, cierpliwość, a także umiejętność priorytetyzacji obowiązków.

Nasz klient oferuje ciekawą, stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole, umowę o pracę oraz pakiet benefitów obejmujący ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, program kafeteryjny oraz objęcie rocznym systemem premiowym.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi