#

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Kamsoft S.A.

Sosnowiec, śląskie

Opis stanowiska pracy

- Wsparcie techniczne dla Klienta (telefoniczne / e-mail),
- Przygotowywanie dokumentacji użytkownika i dbanie o jej aktualność,
- Testowanie aplikacji pod kątem ergonomii pracy użytkownika,
- Przygotowywanie prezentacji dotyczących działania systemu oraz prowadzenie szkoleń oraz prezentacji on-line,
- Organizacja szkoleń wyjazdowych.

Wymagania

- Dobra obsługa komputera i znajomość aplikacji pakietu MS Office oraz Office 365 (przede wszystkim Word, Excel, PowerPoint, OneNote),
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- Umiejętności analityczne,
- Umiejętność tworzenia dokumentacji, przygotowywania prezentacji,
- Doświadczenie na stanowisku związanym z helpdeskiem lub obsługą klienta.

Prezentacja firmy

W KAMSOFT tworzymy systemy informatyczne oraz oprogramowanie, z których ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 mce z możliwością docelowej umowy na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi