Opis stanowiska pracy
Jeśli:
- Praca z klientem jest Twoją pasją
- Chcesz ciągle podnosić swoje umiejętności i kwalifikacje
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta, dziale telemarketingu lub helpdesk
- Lubisz pomagać innym, sprawnie rozwiązujesz problemy
- Potrafisz dobrze organizować własny czas pracy
- Bezproblemowo radzisz sobie w sytuacjach stresujących
ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!
Twoje zadania:
- Utrzymywanie wysokiego poziomu relacji z klientami i użytkownikami
- Wsparcie klienta poprzez przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie bieżących problemów, udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące wdrażanych projektów
- Analiza potrzeb klientów (wnioski po kontaktach z użytkownikami)
- Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy
Co oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole, bez zbędnej hierarchii, z możliwością rzeczywistego wpływu na rozwój firmy
- Dowolną formę zatrudnienia w wymiarze min. 0,5 etatu z możliwością zwiększenia (UoP lub b2b z płatnym urlopem)
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7:30 – 9:00)
- Pakiet benefitów (MultiSport, prywatna opieka medyczna, lekcje języka angielskiego)
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach, konferencjach, dostęp do wewnętrznej biblioteczki
- W biurze zapewnione: darmowe napoje, kawa, herbaty, często owoce i słodycze
- Wspólne integracje po pracy
Wymagania
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- zorientowanie w systemach IT
- doskonała umiejętność organizacji własnego czasu pracy
Prezentacja firmy
Jesteśmy doświadczoną firmą z branży IT – software housem, który specjal...
Jesteśmy doświadczoną firmą z branży IT – software housem, który specjalizuje się w produkcji aplikacji mobilnych dla biznesu (iOS, Android) oraz dedykowanych systemów informatycznych. Dla naszych klientów tworzymy narzędzia usprawniające pracę m.in. działu marketingu, sprzedaży i szkoleń.
Ponadto dostarczamy narzędzia z zakresu e-commerce i tworzymy serwisy WWW. Sztandarowymi produktami naszej firmy są:
– Akademia MediaEdu (system do zarządzania wiedzą w organizacji),
– MediaPrez (system wspierający pracę zespołów sprzedażowych),
– MediaForm (system do przeprowadzania ankiet, sondaży, badań opinii, z dostępem do statystyk).
Kreatywne połączenie kompetencji w obszarach strategii, komunikacji, projektowania i technologii, zapewnia nam wysoką skuteczność w tworzeniu rozbudowanych rozwiązań systemowych. Nasi klienci to m.in. Polpharma, Morele.net, Aquaforest, Seka, Pożegnanie z Afryką, IT Vision.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/06/2020
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 3 200PLN - 3 900PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Inne, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta