Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim/niderlandzkim
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest międzynarodowa Firma, będąca liderem contact center w Polsce. Posiada ponad 310 centrów obsługi klienta w ponad 50 krajach. Współpracuje z Klientami używając ponad 60 różnych języków i dialektów. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy i budową całego działu Obsługi Klienta poszukujemy obecnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub niderlandzkim.
Do Twoich zadań na powyższym stanowisku należeć będzie bieżąca obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu oraz maila (tylko połączenia przychodzące) w języku włoskim lub niderlandzkim. Co najważniejsze - Konsultant będzie również brał udział w ciekawych projektach obsługi Klienta dla wielu międzynarodowych firm.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w długiej perspektywie.
- Pełen pakiet szkoleń wspierających wdrożenie.
- Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie.
- Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Znajomość języka włoskiego lub niderlandzkiego na poziomie C1 (w mowie i piśmie).
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego.
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz.
- Otwartość na kontakt z Klientem, chęć do nauki i rozwijania nowych umiejętności.