Jesteśmy krakowską firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta, głównie na terenie Europy.
Wierzymy, że ludzie to największy skarb ale też największe wyzwanie.
Systematycznie wkraczamy na nowe rynki i powiększamy zespoły – to znak, że warto do nas dołączyć!
Jeśli biegle znasz język:
FRANCUSKI -- -- - NIEMIECKI -- -- - HISZPAŃSKI -- -- - PORTUGALSKI -- -
WĘGIERSKI -- -- -- CHORWACKI -- -- -- SŁOWACKI -- -- - BUŁGARSKI -- -- WŁOSKI
I zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji, nie tylko językowych to zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
Jako Konsultant ds. Obsługi klienta na danym rynku będziesz odpowiedzialny/a za :
- kontakt z klientem (native speakerem) na gruncie dokonywanych przez niego zakupów on-line;
- proces obsługi posprzedażowej oraz wsparcie klienta w zakresie niezbędnych informacji i procedur;
- profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów adekwatnie do potrzeb klienta oraz dosprzedaż produktów;
- badanie opinii klientów na temat zakupionych produktów.
Oferujemy:
- ponadprzeciętne wynagrodzenie niespotykane w innych firmach;
- dostęp do wiedzy w postaci różnorodnych szkoleń z zakresu komunikacji, prowadzenia rozmów i standardów obsługi klienta, której nie znajdziesz w książkach ani Internecie – korzystamy z praktyki wykwalifikowanej kadry;
- intensywny kontakt z danym językiem (głównie telefoniczny) rzadki do spotkania nawet w korporacji;
- udział w inicjatywach integracyjnych.
Nasze oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków, wcześniejsze doświadczenie w kontakcie z native speakerem będzie atutem;
- wysoka kultura i standardy pracy w kontakcie z klientem;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwarty umysł
- nastawienie na realizację celów
Zachęcamy do wysyłania CV :)