CPC Consulting Group, agencja zatrudnienia z Grupy Kapitałowej LeasingTeam realizuje projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i deleguje pracowników do pracy za granicą. Dzięki specjalistycznej wiedzy i doskonałej znajomości dyrektyw unijnych i legislacji, CPC Consulting Group gwarantuje najwyższą jakość usług i zgodność wszystkich działań z przepisami prawa.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta - infolinia przychodząca
Miejsce pracy: ŁódźNr ref.: PGE08/2017
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa
Zakres obowiązków:
- Posprzedażna obsługa Klientów z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych ( połączenia przychodzące),
- Telefoniczna dosprzedaż oraz udzielnie informacji na temat nowych ofert,
- Udzielanie wsparcia technicznego,
- Dokonywanie zmian w umowach i aktualizacja danych,
- Wyjaśnianie kwestii faktur i not korygujących,
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
Oczekiwania:
- Nastawienie na realizację celów,
- Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
- Wykształcenie min. średnie,
- Umiejętności pracy w stresie, pod presją czasu oraz z trudnym klientem.
Oferta:
- Stabilną pracę w renomowanej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Umowę o pracę po miesięcznym okresie wstępnym,
- Wynagrodzenie zasadnicze 14,00 zł brutto + premie uzależnione od wyników,
- Jasną ścieżkę rozwoju zawodowego, możliwość awansu i uzyskania podwyżki już po 3 mies. pracy,
- Zatrudnienie w dogodnym wymiarze, w stałych godzinach 7:00 - 19:00, weekendy i święta wolne od pracy,
- Możliwość skorzystania z benefitów w postaci karty sportowej, pakietu medycznego i ubezpieczenia grupowego,
- Czas na adaptację w strukturach Contact Center oraz miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.