LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta - infolinia międzynarodowa
Miejsce pracy: ŁódźNr ref.: 0014210
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa
Rodzaj pracy: Praca tymczasowa
Zakres obowiązków:
- Obsługa telefonów przychodzących
- Monitorowanie statusu przesyłek międzynarodowych,
- Udzielanie Klientom rzetelnych informacji o losach przesyłek oraz prowadzonych interwencjach z pełnym wykorzystaniem dostępnych systemów i aplikacji,
- Inicjowanie działań wyjaśniających,
Oczekiwania:
- Zainteresowania procesami transportowania przesyłek,
- Znajomości jęz. angielskiego poziom min. B1,
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- Orientacji na Klienta,
- Umiejętności analitycznego myślenia,
- Wysoka kultura osobista.
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Bogaty pakiet socjalny
- Płatne szkolenie
- Docenimy Twój staż i zaangażowanie (wyróżnienia jubileuszowe, konkursy - Pracownik Kwartału, Pracownik Roku)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.