Opis stanowiska pracy
CAF Call Sp. z o.o. jest nowoczesną dynamicznie rozwijającą się firmą. Specjalizujemy się w doradztwie i realizacji projektów w obszarze pozyskiwania wsparcia dla największych organizacji pozarządowych w Polsce i na świecie. Od wielu lat zdobywaliśmy doświadczenie w firmach, które od lat specjalizują się w marketingu, fundraisingu, telemarketingu. Współpracujemy z wiodącymi firmami na polskim oraz europejskim rynku i dostarczamy wszelkich rozwiązań, by każdy Klient był zadowolony ze współpracy z nami.
- Udzielanie informacji przez telefon
- Pozyskiwanie wsparcia dla organizacji organizacji pozarządowych
- Obsługa stałych klientów
- Przeprowadzanie ankiet telefonicznych
- Obsługa infolinii
Wymagania
- Komunikatywność
- Dobra dykcja i miły głos
- Mile widziane doświadczenie w telemarketingu /wolontariacie
- Znajomość obsługi komputera
- Dyspozycyjność
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez ciekawe szkolenia
- Przyjazną atmosferę
- Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy w każdej kampanii
- Dodatki motywacyjne za przepracowaną ilość godzin
- Pracę w biurze w centrum miasta
- Kartę Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
- Godziny pracy: 08:00-20:00 - wg grafiku;
Prezentacja firmy
CAF Call Sp. z o.o. jest nowoczesną dynamicznie rozwijającą się firmą. ...
CAF Call Sp. z o.o. jest nowoczesną dynamicznie rozwijającą się firmą. Specjalizujemy się w doradztwie i realizacji projektów w obszarze pozyskiwania wsparcia dla największych organizacji pozarządowych w Polsce i na świecie. Od wielu lat zdobywaliśmy doświadczenie w firmach, które od lat specjalizują się w marketingu, fundraisingu, telemarketingu. Współpracujemy z wiodącymi firmami na Polskim oraz Europejskim rynku i dostarczamy wszelkich rozwiązań, by każdy Klient był zadowolony ze współpracy z nami. W naszej firmie rozmawiamy z klientami i traktujemy ich jak partnerów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/01/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 7
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Wynagrodzenie
- 16PLN - 17PLN / Hourly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- bonus za: frekwencja, wyniki
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Organizacje pozarządowe / Wolontariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Inne