Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/03/2019.

Konsultant ds. Obsługi Klienta - bez sprzedaży

Legionowo k/Warszawa, mazowieckie

CAF Call Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

CAF Call Sp. z o.o. jest nowoczesną dynamicznie rozwijającą się firmą. Specjalizujemy się w doradztwie i realizacji projektów w obszarze pozyskiwania wsparcia dla największych organizacji pozarządowych w Polsce i na świecie. Od wielu lat zdobywaliśmy doświadczenie w firmach, które od lat specjalizują się w marketingu, fundraisingu, telemarketingu. Współpracujemy z wiodącymi firmami na polskim oraz europejskim rynku i dostarczamy wszelkich rozwiązań, by każdy Klient był zadowolony ze współpracy z nami.

  • Udzielanie informacji przez telefon
  • Pozyskiwanie wsparcia dla organizacji organizacji pozarządowych
  • Obsługa stałych klientów
  • Przeprowadzanie ankiet telefonicznych
  • Obsługa infolinii

Wymagania

  • Komunikatywność
  • Dobra dykcja i miły głos
  • Mile widziane doświadczenie w telemarketingu /wolontariacie
  • Znajomość obsługi komputera
  • Dyspozycyjność

 

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez ciekawe szkolenia
  • Przyjazną atmosferę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, bonusy w każdej kampanii
  • Dodatki motywacyjne za przepracowaną ilość godzin
  • Pracę w biurze w centrum miasta
  • Kartę Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
  • Godziny pracy: 08:00-20:00 - wg grafiku;

Prezentacja firmy

CAF Call Sp. z o.o. jest nowoczesną dynamicznie rozwijającą się firmą. Specjalizujemy się w... doradztwie i realizacji projektów w obszarze pozyskiwania wsparcia dla największych organizacji pozarządowych w Polsce i na świecie. Od wielu lat zdobywaliśmy doświadczenie w firmach, które od lat specjalizują się w marketingu, fundraisingu, telemarketingu. Współpracujemy z wiodącymi firmami na Polskim oraz Europejskim rynku i dostarczamy wszelkich rozwiązań, by każdy Klient był zadowolony ze współpracy z nami. W naszej firmie rozmawiamy z klientami i traktujemy ich jak partnerów.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
7
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Przedział wynagrodzenia:
16,00 zł - 17,00 zł / stawka godzinowa (Brutto)
Premie, dodatki:
bonus za: frekwencja, wyniki
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Organizacje pozarządowe / Wolontariat , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Inne
do góry