Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Konsultant ds. obsługi kandydata z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Opole
Co oferujemy?
Umowę o pracę lub zlecenie
Atrakcyjne warunkizatrudnienia - podstawa plus bonusy uzależnione od wyników
Pakiet świadczeń socjalnych
Możliwość pracy z biura w Opolu bądź zdalnej
Narzędzia potrzebne do pracy
Opis stanowiska:
Codzienny kontakt z kandydatami Adecco, telefoniczny oraz mailowy, w języku hiszpańskim
Proponowanie ofert pracy
Umawianie kandydatów na rozmowy rekrutacyjne
Przeprowadzanie wstępnej weryfikacji aplikujących
Udzielanie informacji na temat prowadzonych procesów rekrutacyjnych
Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
Znajomość j. hiszpańskiego na poziomie min. B2
Chęć do pracy telefonicznej z kandydatami, otwartość oraz komunikatywność
Entuzjazm i zaangażowanie w powierzone zadania
Mile widziane:
Doświadczenie w rekrutacji, w sprzedaży, w call center
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z kandydatem
Znajomość języka angielskiego
Numer referencyjny: KH/04/2021/ACC/HD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?