Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

Konsultant ds. Kontaktów z Klientami

Rzeszów, podkarpackie

Unicall Communication Group Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

OFERUJEMY:

  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach,
  • konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową (min.14 zł brutto) + atrakcyjny system premiowy,
  • profesjonalny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy,
  • udział w licznych konkursach oraz programach motywacyjnych z nagrodami dla najlepszych konsultantów,
  • pracę w nieszablonowym biurze z dobrym dojazdem,

TWOJE ZADANIA:

  • telefoniczna sprzedaż i doradztwo,
  • budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z naszymi klientami,

SZUKAMY OSÓB:

  • lubiących rozmawiać z ludźmi,
  • kreatywnych,
  • zaangażowanych,
  • optymistycznych.

CZEKAMY NA CIEBIE:

Jeśli powyższe informacje wzbudziły Twoje zainteresowania, już dziś wyślij swoje CV za pomocą opcji "Aplikuj". Zapraszamy również do wizyty w naszym biurze: al. Rejtana 36, biurowiec Conres, 3 piętro.

Wymagania

Firma Unicall została założona w 2004 roku Norwegii i po kilku latach przeniosła ciężar działalności na Europę Środkowo-Wschodnią. Obecnie zatrudniamy ponad 700 pracowników w 11 centrach ulokowanych w pięciu krajach.

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, chcesz się rozwijać i lubisz nowe wyzwania. Bądź dopiero zaczynasz swoją drogę zawodową?

To praca właśnie jest dla Ciebie.

W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukiwani są kandydaci do pracy na stanowisku:

Prezentacja firmy

Unicall Communication Group jest jedną z wiodących firm świadczących usługi... telemarketingowe oraz obsługę klienta na rynku europejskim.
Firma została założona w 2004 roku w Kownie na Litwie i zmieniła nazwę na UniCall w 2006 roku po rozpoczęciu działalności w krajach skandynawskich. Następnie, dzięki rosnącemu popytowi nowe centra telefoniczne zostały otwarte w Centralnej i Wschodniej Europie. Do tej pory firma stworzyła ponad 1000 miejsc pracy w 10 biurach z siedzibami w Czechach, Polsce,Litwie, Słowacji i na Węgrzech, które łącznie skupiają ponad 600 stacji roboczych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry