#

Konsultant ds. Helpdesk

Kamsoft S.A.

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

- Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT.
- Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów.
- Zdalny serwis systemów zainstalowanych u klienta.
- Udział w działaniach handlowych.
- Okresowe szkolenia użytkowników systemu.

Wymagania

- Doświadczenie w pracach serwisowych systemów informatycznych,
- Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności języka SQL.
- Dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Doświadczenie we współpracy z klientami i pracy zespołowej,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista,
- Umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań,
- Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań.

Prezentacja firmy

W KAMSOFT tworzymy systemy informatyczne oraz oprogramowanie, z których ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 mce, z możliwością dalszej współpracy
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting, Praca IT - ERP, Praca IT - Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi