Opis stanowiska pracy
- Prace biurowe i związane z obsługą klienta,
- Realizacja zgłoszeń serwisowych,
- Telefoniczny serwis systemów informatycznych.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (np. infolinia, BOK),
- Umiejętność logicznego, analitycznego myślenia i szukania rozwiązań,
- Umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji,
- Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność, cierpliwość i wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w IT,
- Prawo jazdy kat. B.
Prezentacja firmy
W KAMSOFT tworzymy systemy informatyczne oraz oprogramowanie, z których ...
W KAMSOFT tworzymy systemy informatyczne oraz oprogramowanie, z których każdego dnia korzystają miliony użytkowników: od pacjentów, lekarzy i farmaceutów, aż po sieci szpitali i największe firmy farmaceutyczne. Jesteśmy także wiodącym dostawcą w dziedzinie e-zdrowia. Oferujemy rozwiązania chmurowe i stacjonarne, aplikacje mobilne, a także rozbudowane systemy dedykowane na szeroko pojęty rynek ochrony zdrowia.Ciągły rozwój jest jedną z głównych zasad na których opieramy naszą działalność. Dlatego poszukujemy ludzi otwartych, pomysłowych i ambitnych, którzy chcą podnosić swoje umiejętności i rozwijać się razem z nami. Od ponad 30 lat tworzymy rozwiązania IT, a naszą siłą jest zespół ponad 700 specjalistów. Jesteśmy stabilnym pracodawcą, który zapewnia pracę w przyjaznej atmosferze. Oferujemy także wiele możliwości rozwoju oraz aktywnie wspieramy pasje naszych pracowników.Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:- Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, polisa lekowa, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie- Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje- Rozrywka: imprezy integracyjne, narciarskie, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe- Sport: karty MultiSport, imprezy biegowe, sekcje piłki nożnej i kolarstwa górskiego, dofinansowanie do sportu i rekreacji- Przyszłość: Pracowniczy Program EmerytalnyI inne: abonament telefoniczny i internetowy, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/10/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Czas trwania umowy
- 3 mce z możliwością docelowej umowy na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta