Opis stanowiska pracy
Jako europejskie Contact Center zajmujemy się profesjonalną obsługą Klientów, którzy zainteresowali się ofertą produktową z branży health&beauty.
Interesuje Cię praca z Klientem? W wolnym czasie lubisz rozmawiać przez telefon? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie, możesz robić to w pracy i dzięki temu zarobić pieniądze! Brzmi ciekawie?
Do naszego biura na Saskiej Kępie poszukujemy osób do pracy w dynamicznym środowisku, które będą mogły wykorzystać swój potencjał i zdolności sprzedażowe.
Opiekun Klienta
ZADANIA:
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
- Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
- Budowanie dobrych relacji z Klientami
- Profesjonalne prezentowanie produktów i usług firmy
- Dosprzedaż produktów
NASZE OCZEKIWANIA:
- Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji,
- Doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze sprzedaży,
- Orientacja na cel i sumienne dążenie do niego,
- Innowacyjność, kreatywność i komunikatywność,
- Otwartość umysłu i wysoka kultura osobista
OFERUJEMY:
- Program szkoleń wstępnych z dziedziny obsługi Klienta, każdy jest przygotowywany pod okiem naszego trenera,
- Możliwość nabrania doświadczenia zawodowego
- Satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania (podstawa + premia od osiągniętych wyników)
- Dodatkowe systemy motywacyjne – w każdym miesiącu ciekawe konkursy (nagrody pieniężne)
- Nieformalną atmosferę pracy, klimaty „Mordoru” nie są nasze ;-)
- Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy, soków, a we wtorki i czwartki dostawa owoców
- Pracę w zgranym, międzynarodowym i kreatywnym zespole,
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój swojej kariery i naszej Firmy, nie zwlekaj, czekamy na Twoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Administracja biurowa