#

Opiekun Klienta

Tivron

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Jako europejskie Contact Center zajmujemy się profesjonalną obsługą Klientów, którzy zainteresowali się ofertą produktową z branży health&beauty.

Interesuje Cię praca z Klientem? W wolnym czasie lubisz rozmawiać przez telefon? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie, możesz robić to w pracy i dzięki temu zarobić pieniądze! Brzmi ciekawie?

Do naszego biura na Saskiej Kępie poszukujemy osób do pracy w dynamicznym środowisku, które będą mogły wykorzystać swój potencjał i zdolności sprzedażowe.

 

Opiekun Klienta

 

ZADANIA:

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
  • Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami
  • Profesjonalne prezentowanie produktów i usług firmy
  • Dosprzedaż produktów

 

NASZE OCZEKIWANIA:

  • Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji,
  • Doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze sprzedaży,
  • Orientacja na cel i sumienne dążenie do niego,
  • Innowacyjność, kreatywność i komunikatywność,
  • Otwartość umysłu i wysoka kultura osobista

 

OFERUJEMY:

  • Program szkoleń wstępnych z dziedziny obsługi Klienta, każdy jest przygotowywany pod okiem naszego trenera,
  • Możliwość nabrania doświadczenia zawodowego
  • Satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania (podstawa + premia od osiągniętych wyników)
  • Dodatkowe systemy motywacyjne – w każdym miesiącu ciekawe konkursy (nagrody pieniężne)
  • Nieformalną atmosferę pracy, klimaty „Mordoru” nie są nasze ;-)
  • Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy, soków, a we wtorki i czwartki dostawa owoców
  • Pracę w zgranym, międzynarodowym i kreatywnym zespole,

 

Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój swojej kariery i naszej Firmy, nie zwlekaj, czekamy na Twoje CV!

Prezentacja firmy

Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi