OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.
OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).

Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.

OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.

Obecnie do Zespołu Contact Center OBI w Łodzi poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Contact Center
nr ref. KCC/Ł/2017

Konsultant Contact Center

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

• kontakt telefoniczny z klientami w zakresie połączeń przychodzących i wychodzących
• dokonywanie odpowiedzi na mailowe zapytania klientów
• rejestracja tematyki zapytań klienta w systemie informatycznym
• dokonywanie rezerwacji internetowych ze strony OBI zgodnie z dyspozycją klienta

Profil idealnego kandydata:

• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
• umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji,
• sumienność,

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności: karty wsparcia finansowego na wydatki związane z niepełnosprawnością Pracownika,
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć rekreacyjno-sportowych,
• przyjazną atmosferę pracy, życzliwość i wsparcie.

Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą pracy OBI i spełniają powyższe wymagania, prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod przyciskiem znajdującym się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi