Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/08/2018.

KONSULTANT CONTACT CENTER- Kraków

małopolskie

FallWork Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, lidera w sprzedaży gazu ziemnego oraz energii
elektrycznej poszukujemy pracownika na stanowisko.

Konsultant Contact Center

Jeżeli jesteś osobą nastawioną na działanie, gdzie liczą się efekty sprzedażowe oraz ważna jest dla Ciebie wysoka jakość obsługi Klienta, a przy tym pisanie na klawiaturze i obsługa aplikacji komputerowych to dla Ciebie łatwizna, to takiego kandydata jak Ty poszukujemy do naszego Zespołu telefonicznego Centrum Obsługi Klienta w Krakowie.

Opis stanowiska:

W naszej organizacji Konsultant Contact Center to klucz do sukcesu organizacji;
dlatego na oferowanym przez nas stanowisku będziesz realizować

• Telefoniczne wsparcie klientów w procesie obsługi ich zgłoszeń, reklamacji lub
skarg,
• Aktywną sprzedaż oferowanych produktów w trakcie rozmów przychodzących
oraz w kampaniach wychodzących.

Wymagania

wymagania

• Minimum wykształcenie średnie maturalne
• Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze i obsługa pakietu Microsoft Office
(Word)
• Umiejętność szybkiego uczenia się i praktycznego wykorzystania nabytych
umiejętności.
• Doświadczenie w pracy na stanowisku konsultanta Call/Contact Center na
projektach sprzedażowych będzie dla nas dodatkowym atutem.
• Odporność na stres ponieważ, praca w naszym dziale wykonywana jest pod
presją czasu. Wymaga jednoczesnego obsługiwania komputera i prowadzenia
rozmowy telefonicznej.

Prezentacja firmy

Jesteśmy Agencją Pośrednictwa Pracy która posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji... Zatrudnienia pod nr.6231 , pomagamy znaleźć wymarzoną pracę lub personel o odpowiednich kwalifikacjach. Nasze powstanie jest ściśle powiązane z dużym zapotrzebowaniem na wysokiej jakości usługi.

Zajmujemy się wyszukiwaniem oraz selekcją kadry pracowniczej na każdym szczeblu, bezpośrednim wyszukiwaniem na stanowiska kierownicze.

Zadaniem naszej firmy jest współuczestniczenie w budowaniu sukcesu firm naszych klientów poprzez fachową obsługę. Pośredniczymy pomiędzy pracodawcami a kandydatami poszukującymi pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
4
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Praca dla studenta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca BPO / outsourcing
do góry