KONSULTANT CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: GDYNIA
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów, zgłoś swoją kandydaturę.
Gdzie pracujemy? Gdynia Redłowo, w bliskiej odległości od SKM, przystanków autobusowych i trolejbusowych, a także zatoki i malowniczych klifów, gdzie można nabrać energii zarówno przed, jak i po pracy.
Do naszych zadań należy:
- obsługa Klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów kontaktu oraz telefonu,
- diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów Abonentów
- przyjmowanie zgłoszeń technicznych, obsługowych i reklamacji.
- pozyskiwanie i aktualizacja danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.
Czego oczekujemy:
- umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office, korzystanie z Internetu),
- swobodnego wypowiadania się w języku polskim,
- otwartości i swobody komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
- zaangażowania w pracę i samodyscypliny,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy.
Reszty Cię nauczymy!
Co proponujemy:
- KARTĘ MULTISPORT oraz unikatowy pakiet motywacyjny
- Ride&Relax
- pracę w ciekawym i młodym zespole, w firmie
- o ugruntowanej pozycji na rynku usług telekomunikacyjnych,
- możliwość awansu, w związku z ciągłym,
- dynamicznym rozwojem firmy,
- wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- szkolenia wdrażające, zdobywanie doświadczenia
- i podnoszenie Twoich kwalifikacji.
Prześlij CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
W tytule wpisz odpowiednią nazwę stanowiska.
W tytule wpisz odpowiednią nazwę stanowiska.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.