poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Konsultant Call Center
Zakres czynności:
- kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami
- prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej
- zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami
- kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym harmonogramem
- ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A.
- prace związane z porządkowaniem dokumentacji i jej archiwizacją
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
- 1 - 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klientów
- umiejętność obsługi Word i Excel
- umiejętność podejmowania decyzji w ramach przydzielonych kompetencji
- osoba zdeterminowana, zdecydowana osiągać założone cele, samodzielna
- dodatkowym atutem będzie chęć uczenia się oraz otwartość na zmiany
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników - atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.