#

Konsultant Call Center

PKP SA

Warszawa, mazowieckie

PKP SA

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Konsultant Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres czynności:

  • kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami
  • prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej
  • zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami
  • kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym harmonogramem
  • ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A.
  • prace związane z porządkowaniem dokumentacji i jej archiwizacją

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
  • 1 - 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klientów
  • umiejętność obsługi Word i Excel
  • umiejętność podejmowania decyzji w ramach przydzielonych kompetencji
  • osoba zdeterminowana, zdecydowana osiągać założone cele, samodzielna
  • dodatkowym atutem będzie chęć uczenia się oraz otwartość na zmiany

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
  • pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
    z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi