Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/09/2017.

Konsultant call center

Warszawa, mazowieckie

ZIELINET

Opis stanowiska pracy

Oferowana praca jest pracą zdalną wykonywaną z domu na własnym sprzęcie komputerowym.

Obowiązki pracownika na oferowanym stanowisku:
- nawiązywanie kontaktów telefonicznych z potencjalnymi klientami
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- aktualizacja bazy danych kontaktowych klientów
- nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami
- przedstawianie oferty handlowej
- aktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług
- umawianie spotkań handlowych i rekrutacyjnych
- udzielanie informacji przez telefon oraz w formie elektronicznej

Wymagania

- umiejętność obsługi komputera, w tym:
1) sprawne posługiwanie się narzędziami systemowymi systemu Windows2) obsługa programów biurowych
3)obsługa przeglądarek www

Prezentacja firmy

Firma ZIELINET świadczy usługi telefonicznej obsługi klienta biznesowego, tzw. call... center/contact center. Obsługujemy naszych Klientów na wszystkich kanałach komunikacji: telefon, fax, mail, SMS, www.
Zapewniamy kompleksową obsługę klienta począwszy od wyszukiwania i pozyskiwania klientów poprzez prezentowanie oferty, umawianie spotkań handlowych, sprzedaż telefoniczną po utrzymywanie stałych relacji z klientami, telefoniczną oobsługę reklamacji oraz telefoniczne wsparcie procesu windykacji.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/08/2017
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Czas trwania umowy:
3 miesiące
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Przedział wynagrodzenia:
2.520,00 zł - 3.780,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
premia uznaniowa 2-składnikowa uzależniona od wyników i poziomu realizacji celów sprzedażowych oraz sumienności i rzetelności zleceniobiorcy
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Praca dla studentów
do góry