Pomoc w przygotowaniu dokumentacji rozliczeniowej projektów, w tym: sporządzanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, sprawozdań, weryfikacja dokumentów księgowych,
Pomoc w przygotowaniu dokumentacji postępowań ofertowych zgodnych z wytycznymi kwalifikowania wydatków w projektach,
Sporządzanie pism do instytucji oraz przygotowywanie wniosków o aneks,
Pozyskiwanie i gromadzenie informacji od klienta,
Bieżąca obsługa administracyjno-biurowa projektów,
Pomoc w sporządzaniu dokumentacji aplikacyjnej w zakresie pozyskiwania dofinansowania na realizację projektów,
Pozyskiwanie informacji rynkowych w zakresie opracowywanych projektów,
Pomoc w organizacji firmy.
Znajomość zasad finansowania projektów w perspektywie finansowej 2014-2020,
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Znajomość podstawowych zagadnień księgowo-kadrowych,
Umiejętność interpretowania wytycznych, regulaminów, umów,
Rzetelność w wykonaniu zleceń, dokładność, terminowość,
Samodzielność w działaniu,
Zdolność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
Umiejętność redagowania pism,
Umiejętność pracy pod presją czasu,
Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych, w tym arkusza kalkulacyjnego,
Dyspozycyjność
Firma TPC została założona w roku 2012 i od tego czasu prężnie działa na... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.