Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Kierownika Centrum Obsługi Klientów
Miejsce pracy: WarszawaOPIS STANOWISKA:
- Zarządzanie i motywowanie pracowników podległej jednostki
- Bieżąca współpraca z Managerem Obsługi Klientów i Kontraktów
- Wyznaczanie celów osobistych dla podległego personelu
- Podejmowanie decyzji w realizacji prac w Centrum Obsługi Klientów i Reklamacji
- Opracowanie i aktualizację procedur operacyjnych i procesów obsługi Klienta oraz zapewnienie ich prawidłowej realizacji.
- Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi
- Wspieranie rozwoju podległych pracowników
- Zapewnienie efektywnej współpracy z Działem Serwisu oraz innymi działami w firmie
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Kompleksowe podejście do rozwiązywania problemów
- Bardzo dobrze rozwinięta komunikatywność i zdolności interpersonalne
- Sprawna obsługa programów MS Office,
- Mile widziana znajomość systemu CRM, Hotline
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie od 6000 zł brutto
- Atrakcyjne systemy: motywacyjne i lojalnościowe dla pracowników;
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Bardzo dobre warunki pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.