#

Kierownika Centrum Obsługi Klientów

Gi Group Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Kierownika Centrum Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Warszawa

OPIS STANOWISKA:

  • Zarządzanie i motywowanie pracowników podległej jednostki
  • Bieżąca współpraca z Managerem Obsługi Klientów i Kontraktów
  • Wyznaczanie celów osobistych dla podległego personelu
  • Podejmowanie decyzji w realizacji prac w Centrum Obsługi Klientów i Reklamacji
  • Opracowanie i aktualizację procedur operacyjnych i procesów obsługi Klienta oraz zapewnienie ich prawidłowej realizacji.
  • Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi
  • Wspieranie rozwoju podległych pracowników
  • Zapewnienie efektywnej współpracy z Działem Serwisu oraz innymi działami w firmie

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Kompleksowe podejście do rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobrze rozwinięta komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • Sprawna obsługa programów MS Office,
  • Mile widziana znajomość systemu CRM, Hotline

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie od 6000 zł brutto
  • Atrakcyjne systemy: motywacyjne i lojalnościowe dla pracowników;
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • Pakiet świadczeń socjalnych
  • Bardzo dobre warunki pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi