Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pruszczu Gdańskim

Kierownik poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik zespołu do spraw administracyjnych Zespół ds. administracyjnych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
ul. Wojska Polskiego 16
83-000 Pruszcz Gdański

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym
  • nadzór i zarządzanie zespołem ds. administracji
  • prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych przy pomocy specjalnych programów komputerowych
  • sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług
  • opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji
  • prowadzenie rejestru umów zawieranych przez PLW z zakresu spraw administ.-gospod. oraz ścisła wspołpraca z Główną Księgową w tym zakresie
  • prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw , konserwacji pomieszczeń i urządzeń biurowych
  • przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami
  • nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewn.
  • udział w komisjach odboiru robót oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
  • zapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze IT pozostałym pracownikom firmy, nadawanie uprawnień nowym pracownikom, zakladanie kont,wprowadzanie stosownych zmian
  • pośrednictwo w zakupie sprzętu oraz wyposażenia IT


Warunki pracy

-praca administracyjna w siedzibach urzędu
-praca przy komputerze
- biuro w Pruszczu Gd. znajduję się na parterze
-biuro w Gdańsku znajduję się na 1 p., bez windy
-wyjazdy służbowe

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ofert dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia postępowania rekrutacyjnego

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe administracyjne, informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem
  • praktyczna znajomość Prawa zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość obsługi komputera, programów komputerowych ( Word, Exel itp) a także umiejętność obsługi programów specjalnych
  • wysokie umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • prawo jazdy kat.B
  • znajomość jęz. angielskiego
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych (RODO)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenia i umięjętności w kierowaniu zespołem, umiejętność pracy w zespole
  • zdolności interpersonalnych, organizacyjnych
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • znajomość innego obcego języka mile widziana
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach
  • ewentualne kopie świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii z/s w Pruszczu Gdańskim
    ul. Wojska Polskiego 16
    83-000 Pruszcz Gdański

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi