Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/06/2019.

Kierownik Zespołu Zarządzania Majątkiem

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Kierownik Zespołu Zarządzania Majątkiem
Warszawa
NR REF.: 1121481


Dla naszego klienta, jednego z największych banków w Polsce, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu Zarządzania Majątkiem

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: kierowanie pracą około 10-osobowego zespołu, koordynowanie zarządzania majątkiem banku w centrali i oddziałach, w tym inwentaryzację, planowanie i naliczanie amortyzacji, rozliczanie przyjęcia, zmiany wartości, przemieszczenia i likwidacji składników majątku, zarządzanie procesami sprawozdawczymi, optymalizowanie efektywności zarządzanych procesów oraz współuczestniczenie w transformacji banku.

Nasz klient oczekuje: doświadczenia w zarządzaniu majątkiem dużej firmy, najchętniej ze strukturą rozproszoną, doświadczenia w kierowaniu zespołem, znajomości ERP oraz MS Excel (Access mile widziany), wysokich kompetencji menedżerskich, wychodzenia z inicjatywą i nastawienia na efektywność oraz optymalizację działań, dynamizmu w działaniu.

Nasz klient oferuje: ambitną, ciekawą i stabilną pracę w dynamicznie rozwijającym się i zmieniającym banku, umowę o pracę, premie kwartalne i szeroki pakiet benefitów pozapłacowych.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry