#

Kierownik Zespołu Call Center

Contact Center Sp. z o.o.

Elbląg, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem oraz realizacją nowego projektu poszukujemy

 

Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów sprzedaży telefonicznej produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce.

 

Kompleksowe zarządzanie zespołem:

 

• planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu

• udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu

Realizowanie celów:

• odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy

Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:

• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta

Skupienie na doskonaleniu:

• poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta

 

Oferujemy:

 

• unikalną możliwość uczestniczenia w starcie nowego projektu dla dużego Banku

• pracę na podstawie umowy o pracę w Contact Center

• atrakcyjny system premiowy, wysokie prowizje

• szerokie możliwości rozwoju

• stałe zajęcie, które pozwoli Ci na idealny work-life balance

• dla osób zamieszkałych powyżej 25 km od Elbląga dofinansowanie do dojazdu

• system profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów

• miłą atmosferę

• kartę MultiSport

Wymagania

 

• doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym

• silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych

• umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu

• zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie

• dobrze rozwinięte zdolności analityczne

• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi

• dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel

Prezentacja firmy

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Kadra zarządzająca, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi