Opis stanowiska pracy
Delikatesy Premium będące częścią Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep S.A., działającej z sukcesem od ponad 16 lat w różnych regionach Polski, zatrudnią do swoich sklepów na stanowisko:
Kierownik / Zastępca Kierownika Sklepu
Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki na stanowisku:
- organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu,
- zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy,
- budowanie wizerunku firmy,
- zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu,
- dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru,
- praca na sali sprzedaży.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenia w branży spożywczej na stanowisku kierowniczym - warunek konieczny,
- wykształcenia minimum średniego,
- zdolności przewodzenia grupą ludzi,
- nastawienie na osiąganie wyników,
- aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia,
- zaangażowanie i motywacja do realizacji celów handlowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
- stałe wynagrodzenie oraz dodatkowe premie wypłacane regularnie i terminowo,
- szkolenia z zakresu pełnionego stanowiska,
- wsparcie w obowiązkach przez Kierownika regionu oraz trenera wewnętrznego,
- rabat na zakupy oraz udział w programie Super Profit,
- ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport,
- wycieczki, imprezy oraz konkursy firmowe,
- dla pracowników niepełnosprawnych oferujemy różne formy dofinansowań i pomocy.
Prześlij cv poprzez przycisk "Aplikuj".
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133, poz. 833 z
Prezentacja firmy
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000r. i stanowiła odp...
Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000r. i stanowiła odpowiedź na działania wielkopowierzchniowej zagranicznej konkurencji. Za największą siłę i atut sieci uważamy ludzi ją tworzących, właścicieli sklepów reprezentujących wyłącznie polski kapitał. Przez 16 lat zbieramy doświadczenia z własnych placówek handlowych i przenosimy wyniki badań w rynek dzieląc się wsparciem z franczyzobiorcami. Zatrudniamy ponad 50 wyspecjalizowanych koordynatorów wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt, znających specyfikę coraz trudniejszych realiów rynkowych. Niebagatelną rolę odgrywa także wsparcie handlowe - dostęp do niezliczonej listy producentów i oferowanych przez Nich produktów, współpraca z solidnym i wiarygodnym dostawcą jakim jest Specjał. Posiadamy też ponad 400 ogólnopolskich i regionalnych umów handlowych a dzięki temu, że działamy w imieniu 3400 sklepów łatwiej Nam wynegocjować atrakcyjne ceny, które pozwalają naszym kontrahentom konkurować z zagranicznymi dyskontami. Stale rozwijamy też linię produktów marki własnej łączącej wysoką jakość z niskimi cenami. Systematycznie zwiększamy też swój potencjał poprzez przejęcia i ekspansję na kolejne rynki.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta