#

Kierownik/Zarządca nieruchomości

BAZA Wiesław Żyznowski

Siercza / k. Krakowa, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie w pełni odpowiadać za prowadzenie firmy, w tym zarządzanie i administrowanie nieruchomościami obecnymi i pozyskanymi w przyszłości.

Będzie odpowiedzialny/a za:

• Kierowanie sprawami biznesowymi i formalnymi m.in.: zarządczymi, administracyjnymi, inwestycyjnymi, podatkowymi, księgowymi i personalnymi, gospodarczej osoby fizycznej;
• Kierowanie wszystkimi różnorodnymi sprawami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości, jak: współpraca z najemcami, zmiany warunków najmu, remonty planowane i ad hoc – reakcje na awarie i inne pojawiające się problemy, modernizacje, prace leśne i rolne, itd.;
• Zarządzanie pracą kilkuosobowego personelu firmy;
• Organizacja zakupów nowych nieruchomości;
• Komercjalizacja określonych upraw rolnych i leśnych – (sprzedaż siana, drewna, itp.);
• Prowadzenie inwestycji budowlanych, rolnych, leśnych;
• Współpraca z instytucjami i urzędami;
• Przygotowywanie budżetów nowych inwestycji;
• W perspektywie najbliższych 5 lat organizacja i prowadzenie inwestycji biurowej w Krakowie.

Oferujemy:

• Stabilne warunki zatrudnienia;
• Pracę w bliskiej odległości do Krakowa (okolice Wieliczki);
• Przyjazną atmosferę współpracy opartą na zaufaniu;
• Umowę o pracę lub w oparciu o działalność gospodarczą.

Wymagania

• Minimum kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami np. w agencji zarządzania nieruchomościami lub jako administrator nieruchomości ;
• Wykształcenia wyższego kierunkowego (np. zarządzanie nieruchomościami; lub inżynierskie np. budowlane, rolne, leśne; lub finansowe);
• Odpowiednich licencji w zakresie zarządzania nieruchomościami;
• Wiedzy i umiejętności z wielu różnych dziedzin: od prawa i finansów przez ubezpieczenia po budownictwo i techniczną obsługę nieruchomości;
• Doskonałej znajomości obsługi inwestycji i remontów oraz umiejętności nadzoru nad ich prawidłową realizacją;
• Chęci do pracy w niewielkiej firmie rodzinnej;
• Prawo jazdy kat. B.

Spełniających w/w kryteria i zainteresowanych pracą poza korporacyjnymi schematami prosimy o wysłanie CV wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Firma Baza jest rodzinnym przedsięwzięciem zarządzającym i administrując... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi