Kierownik Zakupów Strategicznych i Operacyjnych (m/f)
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej należącej do dużej międzynarodowej grupy, zlokalizowanej około 50km od Gliwic i około 40 km od Częstochowy poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownik Zakupów Operacyjnych i Strategicznych.
Informacje o kliencie
Z racji na dynamiczny rozwój naszego Klienta, firmy produkcyjnej ulokowanej około 50km od Gliwic i 40km od Częstochowy poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownik Zakupów Strategicznych i Operacyjnych.
Mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
Jeśli jednak jesteś doświadczonym Kupcem Strategicznym lub Kupcem Operacyjnych i masz aspiracje do dalszego rozwoju również zapraszam do udziału w rekrutacji.
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za budowanie i realizację strategii zakupów w firmie produkcyjnej;
- Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków zakupów;
- Bieżąca współpraca z Klientami oraz Dostawcami;
- Usprawnianie procesów zakupowych;
- Nadzór nad terminową realizacją zamówień i dostaw;
- Stałe monitorowanie rynku dostawców usług i towarów;
- Zarządzanie przebiegiem realizacji zamówień;
- Stały kontakt z Działem Handlowym, Działem Księgowości oraz pozostałymi działami wewnątrz firmy;
- Zarządzanie zespołem;
- Monitorowanie rynku dostawców, tworzenie alternatywnych źródeł dostawy;
- Przygotowanie oraz prowadzenie przetargów, wybór dostawców;
- Zarządzanie dostawcami poprzez monitoring jakości oraz zgodności wykonania zamówień w ujęciu zapisów umów i wdrażanie rozwiązań w sytuacjach krytycznych.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe;
- Mile widziane doświadczenia na stanowisku Kierownika Zakupów Strategicznych i Operacyjnych (min. 4 lata doświadczenia na stanowisku Senior Strategic/Operational Buyer);
- Wiedza i doświadczenie w budowaniu strategii zakupów;
- Nastawienie na optymalizację działań i poszukiwanie rozwiązań usprawniających procesy zakupowe;
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z dostawcami, samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych;
- Umiejętność strategicznego myślenia;
- Umiejętność zarządzania kapitałem ludzkim;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
- Dobra organizacja czasu pracy oraz dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków;
- Samodzielność działania oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Wysokie umiejętności negocjacyjne;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Komunikatywność, zaangażowanie w powierzone zadania.
Oferujemy
- Umowa o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
- Stabilne i pewne warunki zatrudnienia;
- Praca w przyjaznej atmosferze ze zgranym zespołem;
- Odpowiedzialne stanowisko;
- Możliwość rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynku krajowym i zagranicznym.
Location: Gliwice
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More