Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Wydziału Elektrycznego

Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

ZADANIA:

• Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży usług przedsiębiorstwa w przemyśle rafineryjnym i petrochemicznym, chemicznym, farmaceutycznym, papierniczym, cementowym, energetycznym

• Utrzymywanie partnerskich relacji z obecnymi klientem, oraz nawiązywanie długofalowych relacji z nowymi klientami

• Aktywne uczestnictwo w działaniach przetargowych, przygotowywanie kompletnych ofert w zakresie prac elektrycznych

• Przygotowanie, nadzorowanie oraz prowadzenie projektów instalacyjnych w przemyśle w zakresie:

o Optymalizacja kosztów prowadzonych projektów, ocena ryzyka na każdym etapie projektu

o Tworzenie oraz weryfikowanie budżetu prowadzonych projektów

o Prowadzenie dokumentacji projektowej i poprojektowej

o Alokacja i zarządzanie zespołami wykonawczymi

o Monitorowanie podstawowych KPI realizowanych robót

• Udział w budowaniu wydziału elektrycznego

• Odpowiedzialność za realizację budżetu nadzorowanego wydziału

 

WYMAGANIA:

• Wykształcenie wyższe techniczne w specjalizacji elektrycznej

• Doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia projektów w branży elektrycznej/ projektów interdyscyplinarnych, w tym :

o minimum 4 lata doświadczenia związanego z realizowaniem projektów instalacyjnych branży elektrycznej w przemyśle

o minimum 2 lata doświadczenia w roli kierownika zarządzającego zespołami wykonawczymi, inżynieryjnymi

o minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kilku projektów instalacyjnych równocześnie

• Bardzo dobra znajomość rynku, w tym w szczególności jednej z branż (rafineryjnym petrochemicznym, chemicznym, farmaceutycznym, spożywczym, papierniczym, cementowym, energetycznym)

• Doświadczenie w tworzeniu oraz nadzorowaniu budżetu projektów instalacyjnych

• Doświadczenie w procesie ofertowania (tworzenie wycen, kosztorysów, budżetów)

• Umiejętność zarządzania zespołami wykonawczymi – własnymi i podwykonawcami

• Znajomość MS Project, Auto Cad, Norma

• Umiejętność oceny ryzyka, podejmowania szybkich i trafnych decyzji

• Gotowość do pracy w delegacjach (ok. 50% czasu pracy w delegacji, 50% czasu pracy w biurze w Warszawie)

• Orientacja na cel

• Umiejętność pracy pod presją terminów i budżetów

• Znajomość metodyk zarządzania projektami (PRINCE 2, PMI ) będzie atutem

• Dobra znajomość języka angielskiego będzie atutem

 

Oferujemy:

• Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku w firmie zajmującej pozycję jednego z europejskich liderów usług utrzymania ruchu.

• Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach

• Uczestnictwo w szkoleniach i kursach poszerzających wiedzę

• Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone pakietem benefitów pozapłacowych

• Umowę o pracę

 

 


Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi