Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Kierownik Sprzedaży

Miejsce pracy: Poznań
4-23-63779

Dla naszego Klienta, znanej firmy z branży wykończeniowej, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Dyrektora Handlowego.

Zakres obowiązków:

- Pełna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
- Zarządzanie, motywowanie i rozwój podległego zespołu oraz wsparcie w realizacji celów
- Analiza pracy i wdrażanie usprawnień mających na celu polepszenie wyników
- Analiza rynku, trendów i konkurencji
- Przygotowywanie raportów i analiz oraz prezentowanie ich podczas spotkań z Zarządem
- Odpowiedzialność za sprzedaż na terenie całej Polski
- Współpraca z działem zakupów oraz logistyki
- Przygotowywanie zamówień od dostawców i partnerów dla podległych salonów

Requirements:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w zarządzaniu zespołem sprzedaży) - min 3 lata
- Doświadczenie w prowadzeniu Salonów sprzedaży
- Doświadczenie w obszarze analiz zapotrzebowania dla podległych salonów
- Umiejętność i doświadczenie we współpracy z działem logistyki oraz działem zaopatrzeniowym
- Umiejętność obserwacji rynku oraz wyciągania wniosków
- Umiejętność oceny najbardziej dochodowych produktów oraz ich zapotrzebowania na najbliższe kwartały
- Wysoki poziom znajomości branży z obszaru armatury łazienkowej , wykończeniowej lub zbliżonych
- Umiejętności interpersonalne (komunikacja, motywowanie, delegowanie zadań)
- Samodzielność i pro aktywność
- Nastawienie na realizację celów
- Umiejętność analizy i syntezy danych
- Gotowość do pracy w terenie

Benefits:
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko w nowoczesnej firmie
- Premia od wyników
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych)
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Realny wpływ na strategię rozwoju firmy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi