Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2018.

KIEROWNIK SKLEPU

Wrocław, dolnośląskie

Klient infoPraca.pl

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy dużą i nowocześnie zarządzaną firmą odzieżową. Obecnie we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:

KIEROWNIK SKLEPU

Zadania:

  • Zarządzanie salonem i zespołem pracowników
  • Profesjonalna obsługa klientów
  • Dbanie o bardzo dobry wizerunek salonu
  • Realizacja celów sprzedażowych

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze klienta
  • Umiejętność samodzielnego planowania, rozliczania i raportowania wyników pracy
  • Dyspozycyjność i odpowiedzialność
  • Mile widziana znajomość aktualnych trendów w modzie
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę na samodzielnym stanowisku, umożliwiającą zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Umowa o pracę

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883)” za pomocą przycisku „aplikuj”

Prezentacja firmy

Klient serwisu infoPraca.pl

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Kadra zarządzająca
do góry