Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0417


Obowiązki:

Zarządzanie podległymi pracownikami, dbanie o relacje i komunikację w zespole, zapewnienie dostępności produktów oraz minimalizacja strat, realizacja celów sprzedażowych, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • zasadnicze zawodowe, brak

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania personelem, mile widziana książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych.


Miejsce pracy: Małynicza 5, 67-320 Małomice, powiat: żagański, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia terminu spotkania. Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi