Kierownik Serwisu (Warszawa)
Warszawa Kierownik Serwisu (Warszawa)
Warszawa
NR REF.: 1100240
Dla naszego Klienta, jednego z kluczowych dealerów samochodów dostawczych i ciężarowych, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko Kierownika Serwisu.
Kierownik Serwisuodpowiedzialny będzie za kierowanie serwisem, regularną ocenę wyników i bezpośredni kontakt z Klientami mający na celu ciągłe podnoszenie jakości obsługi Klienta. Do głównych obowiązków należało będzie także zarządzanie zespołem technicznym, planowanie i ocena wyników.
Poszukujemy osoby, która oprócz technicznych i organizacyjnych umiejętności będzie także posiadała biznesowe spojrzenie na serwis ze szczególną dbałością o budżet i osiągane wyniki.Umiejętność analizy pracy serwisu i wyciągania wniosków prowadzących do poprawienia jakości jest szczególnie kluczowa.
Wymagamy technicznego wykształcenia i co najmniej 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem serwisowym.Mile widziane jest także wcześniejsze doświadczenie na stanowisku doradcy serwisowego. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości branży motoryzacyjnej i potrzeb Klientów w tym obszarze.
Szczególnie istotna jest doskonała organizacja pracy, samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, innowacyjność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy przejrzyste warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, na którą składa się wynagrodzenie podstawowe i premia adekwatna do osiągniętych wyników. Pracodawca daje także możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez cykl szkoleń i współpracę z wykwalifikowanymi zespołami serwisowymi w całej Polsce.
Warszawa
NR REF.: 1100240
Dla naszego Klienta, jednego z kluczowych dealerów samochodów dostawczych i ciężarowych, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko Kierownika Serwisu.
Kierownik Serwisuodpowiedzialny będzie za kierowanie serwisem, regularną ocenę wyników i bezpośredni kontakt z Klientami mający na celu ciągłe podnoszenie jakości obsługi Klienta. Do głównych obowiązków należało będzie także zarządzanie zespołem technicznym, planowanie i ocena wyników.
Poszukujemy osoby, która oprócz technicznych i organizacyjnych umiejętności będzie także posiadała biznesowe spojrzenie na serwis ze szczególną dbałością o budżet i osiągane wyniki.Umiejętność analizy pracy serwisu i wyciągania wniosków prowadzących do poprawienia jakości jest szczególnie kluczowa.
Wymagamy technicznego wykształcenia i co najmniej 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem serwisowym.Mile widziane jest także wcześniejsze doświadczenie na stanowisku doradcy serwisowego. Oczekujemy bardzo dobrej znajomości branży motoryzacyjnej i potrzeb Klientów w tym obszarze.
Szczególnie istotna jest doskonała organizacja pracy, samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, innowacyjność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy przejrzyste warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, na którą składa się wynagrodzenie podstawowe i premia adekwatna do osiągniętych wyników. Pracodawca daje także możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez cykl szkoleń i współpracę z wykwalifikowanymi zespołami serwisowymi w całej Polsce.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.